Ο Σεργκέι Πολούνιν εκτός Όπερας του Παρισιού: Τα σχόλια του στο Instagram θεωρήθηκαν ρατσιστικά και ομοφοβικά

Είναι γνωστός ως «το κακό παιδί του μπαλέτου». Ο κορυφαίος Ουκρανός χορευτής Σεργκέι Πολούνιν, που πέραν του ταλέντου του, φιγουράρει στα διεθνή ΜΜΕ για τα τατουάζ με τα οποία είναι καλυμμένο το σώμα του, αλλά και για τις κατά καιρούς προκλητικές δηλώσεις του, μόλις βρέθηκε «εκτός» της νέας, μεγάλης παραγωγής του Μπαλέτου της Όπερας του Παρισιού που κάνει πρεμιέρα τον Φεβρουάριο.

Ο 29χρονος Πολούνιν -τον οποίον συχνά πυκνά αποκαλούν «ο νέος Νουρέγιεφ» (καθώς όπως ο Νουρέγιεφ και ο Μπαρίσνικοφ, έγινε πρώτος χορευτής σε ηλικία μόλις 19 ετών)- είχε πρόταση για τον ρόλο του πρίγκιπα Ζίγκφριντ στη «Λίμνη των Κύκνων», ωστόσο, το περασμένο Σαββατοκύριακο η πρόταση αποσύρθηκε. 

Η καλλιτεχνική διευθύντρια του Μπαλέτου της Όπερας του Παρισιού, Ορελί Ντουπόν, ενημέρωσε εγγράφως τους χορευτές του Μπαλέτου για την απόφαση της να απορρίψει τον Πολούνιν, τον οποίον χαρακτήρισε «ταλαντούχο καλλιτέχνη», οι «δημόσιες τοποθετήσεις» του οποίου δεν συμβαδίζουν με τις αξίες του ιστορικού οργανισμού.

Αιτία για την «αποπομπή» του ήταν μία σειρά από αναρτήσεις που έκανε στο Instagram.

Σε μία από αυτές ζήτησε από τους άνδρες χορευτές του κλασικού μπαλέτου να είναι περισσότερο άνδρες και «να συνειδητοποιήσουν ότι είναι λύκοι, λιοντάρια και αρχηγοί των οικογενειών τους τις υποχρεώσεις των οποίων πρέπει να αναλαμβάνουν εξ ολοκλήρου».

«… Υπάρχει ήδη μπαλαρίνα πάνω στη σκηνή, δεν χρειάζονται δύο» έγραψε στις 29 Δεκεμβρίου 2018, ενώ λίγες ημέρες πριν, σε άλλη ανάρτηση, έβαλε στο στόχαστρο του τους ευτραφείς, γράφοντας «χαστουκίστε τους χοντρούς μόλις τους βλέπετε…»

Tο βίντεο του τραγουδιού του Hozier “Take Me To The Church”, σε σκηνοθεσία του David LaChapelle στο οποίο χορεύει τον έκανε παγκοσμίως γνωστό και στον κόσμο που δεν παρακολουθεί μπαλέτο. Έκανε το ντεμπούτο του στον κινηματογράφο στο «Έγκλημα στο Οριάν Εξπρές» σε σκηνοθεσία Κένεθ Μπράνα, και στο Red Sparrow.