Στην υγειά σας ρε παιδιά: Οι 5 πιο ενοχλητικοί καλεσμένοι του Σπύρου Παπαδόπουλου

«Η τηλεόραση είναι μια εφεύρεση που σου επιτρέπει να διασκεδάζεις στο σαλόνι σου με ανθρώπους που δεν θα δεχόσουν ποτέ στο σπίτι σου.»  – Ντέιβιντ Φροστ, 1939-2013, Βρετανός δημοσιογράφος


Ο Κομπάρσος

Ο καλεσμένος που κάθεται πάντα στην άκρη δίπλα σε μια άγνωστη μελαχρινή που δεν του έχει καθόλου την όρεξη. (Δεν δέχεται ποτέ την πρόταση του να χορέψουν μαζί, γιατί έχει δεν θέλει να δώσει δικαιώματα στον κύριο δίπλα στον Σπύρο που την έφερε στην εκπομπή).

Νιώθει παραγκωνισμένος και όταν μαζέψει αρκετό υγρό κουράγιο, σηκώνεται να σκουπίσει μανιωδώς την πίστα ή να ανοίξει μια ανύπαρκτη σαμπάνια στον άνθρωπο που τραγουδάει κάνοντας τις χαρακτηριστικές χειρονομίες σερβιτόρου σε παλιό σκυλάδικο. Εντάξει κύριε Ντε Μιλ   Σπύρο, είμαι έτοιμος για το κοντινό μου.

Σχετική εικόνα

 

Η Καλεσμένη Πολυεργαλείο

Νομίζει πως έχει στόφα παλιάς θεατρίνας και πως συνδυάζει τη φωνή της Μαρινέλλας, το νάζι της Αλίκης, τη μαγκιά της Σπεράντζας Βρανά και το μπρίο της Ρένας Βλαχοπούλου.

Χορεύει μάμπο, κάνει παρλάτες, κατακρεουργεί με την ίδια ευκολία τραγούδια του Σουγιούλ, του Πλέσσα και του Κραουνάκη όποτε την καλεί ο καλός της φίλος στην εκπομπή του. Αν κάποιος δεν έχει ιδέα για την ελληνική πραγματικότητα και την ακούσει να μιλάει για τα επαγγελματικά της σχέδια, θα νομίζει πως πρόκειται για τη μεγαλύτερη σταρ της χώρας.

Σχετική εικόνα

Η Κλαίουσα. 

Δεν υπάρχει περίπτωση να μην βαλαντώσει στο κλάμα ακούγοντας το «Μαμά Γερνάω.». Ή τον «Αύγουστο», το «Θάλασσα Πλατιά»  το «Ένα Χειμωνιάτικο Πρωί».  Χαμογελάει στωικά με μάτια βουρκωμένα όλο το βράδυ.

Καμμιά φορά από κεκτημένη ταχύτητα ξεσπάει σε λυγμούς και σε εντελώς άσχετα -και καθόλου μελαγχολικά- τραγούδια, μέχρι να στην σκουντήξει ο διπλανός της και να σταματήσει διακριτικά.

 

Το Αδίστακτο Νυμφίδιο

Πρώτη της κουβέντα είναι πάντα: «Εγώ Σπύρο μου είμαι η πιο μικρή στη συντροφιά, δεν τον πρόλαβα τον συγχωρεμένο αλλά τον άκουγε ο μπαμπάς μου και μεγάλωσα με αυτά τα ακούσματα.» Πιο σημαντική στιγμή στην επαγγελματική της σταδιοδρομία ήταν την προσφώνησε για πρώτη φορά «μωρό μου» ο παρουσιαστής.

Αν την ώρα που χορεύει τσιφτετέλι μπροστά στο κεντρικό τραπέζι σηκωθεί κάποια άλλη ανερχόμενη, ξυπνάει μέσα της ο Νίκος Κοεμτζής.

Σχετική εικόνα

Ο Ξερόλας

Κάθεται δίπλα στον Σπύρο και έχει πάντα μπροστά του το βιβλίο που μόλις εξέδωσε.  Αυτοσυστήνεται σαν «μεγάλος δάσκαλος της δημοσιογραφίας», «ρεπόρτερ του πεζοδρομίου» και «πολιτικό ον με αριστερές καταβολές».

Μιλάει με παρωχημένα κλισέ του παρελθόντος και αναλύει με τον ίδιο στόμφο τον Μάρκο Βαμβακάρη και το Φαινόμενο Πάολα/Λίτσα Γιαγκούση/Ελένη Χατζίδου. Δεν υπάρχει περίπτωση να μην αναφέρει πόσο ροκ θεωρεί τον Τσιτσάνη.  Όταν σηκώνονται για το άγαρμπο τσιφτετέλι τους οι πιτσιρίκες από τα πίσω τραπέζια ξερογλύφεται ξεδιάντροπα.

Σχετική εικόνα