«Τι χρειάζομαι τα πόδια εάν έχω φτερά για να πετάξω;» – Η ζωή της Frida Kahlo μέσα από τα προσωπικά της αντικείμενα

Όταν έκανε την πρώτη της έκθεση στη Νέα Υόρκη το 1938, η Vogue δεν έγραψε καν το όνομα της, αλλά την χρησιμοποίησε εκείνο του συζύγου της: “Madame Diego Rivera”.  Σήμερα δεν υπάρχει άλλη γυναίκα στην παγκόσμια ιστορία της τέχνης με τη δική της αναγνωρισιμότητα.
Το μουσείο του Μπρούκλυν αφιερώνει τη νέα του έκθεση, αυτή τη φορά όχι στο έργο της, αλλά  στην ίδια, μέσα από τα προσωπικά της αντικείμενα.


Ένα πορτρέτο του 1926, από τον πατέρα της.

Τα δαχτυλίδια της


Το έργο της “Τα φαινόμενα απατούν” έδωσε το όνομα του στην έκθεση. Οι μακριές φούστες της με τα πλούσια κεντήματα στον ποδόγυρο –όμοιες με τα παραδοσιακά κοστούμια της Τιχουάνα– που καθιέρωσαν το στυλ της, ήταν στην πραγματικότητα η καλύτερη κάλυψη για την αναπηρία της.


Ένας ορθοπεδικός κορσές γίνεται καμβάς.


Το τεχνητό μέλος με το ωραίο μποτάκι είναι ένα από τα κειμήλια της έκθεσης.