Αναστέλλεται η λειτουργία του οίκου Fenty στο Παρίσι

Ο όμιλος LVMH, στον οποίο ανήκει ο οίκος Louis Vuitton και η Ριάνα συμφώνησαν να αναστείλουν τη σειρά πρετ α πορτέ Fenty της διάσημης τραγουδίστριας, λιγότερο από δύο χρόνια μετά την κυκλοφορία της.

Ο LVMH έκανε γνωστό, σε μια ανακοίνωση, πως η λειτουργία του οίκου μόδας πρετ α πορτέ Fenty, με έδρα στο Παρίσι, θα «ανασταλεί» εν αναμονή καλύτερων συνθηκών, σε μια δυσμενή εξέλιξη για τον κολοσσό πολυτελών ειδών, που κατάφερε να ανταπεξέλθει στην κρίση του κορωνοϊού καλύτερα σε σύγκριση με τους περισσότερους ανταγωνιστές του.

Η τραγουδίστρια R&B και ο όμιλος LVMH ξεκίνησαν το brand ρούχων Fenty τον Μάιο του 2019. Ο LVMH δεν έχει δώσει περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με τους λόγους αναστολής του.

Η έκδοση WWD, η οποία μετέδωσε πρώτη την είδηση, έγραψε την Τετάρτη ότι το ελάχιστο προσωπικό παραμένει στα κεντρικά στο Παρίσι για να ολοκληρώσει σταδιακά τις εναπομείνασες δραστηριότητες.

Ερωτηθείς σχετικά με το εγχείρημα αυτό, κατά την παρουσίαση των αποτελεσμάτων του τρίτου τριμήνου του οίκου, τον περασμένο Οκτώβριο, ο οικονομικός διευθυντής του LVMH Ζαν Ζακ Γκιονί το χαρακτήρισε «έργο σε εξέλιξη»: «Βρισκόμαστε ακόμα στο στάδιο λανσαρίσματος και πρέπει να καταλάβουμε ποια ακριβώς είναι η καλύτερη προσφορά. Δεν είναι κάτι το εύκολο».

Ο LVMH ανακοίνωσε επίσης την Τετάρτη ότι η εταιρεία ιδιωτικών επενδυτικών κεφαλαίων L Catterton, που συνδέεται με τον όμιλο, πήρε μερίδιο στη Savage X Fenty, τη σειρά εσωρούχων της Ριάνα.

«Ο LVMH και η Ριάνα επαναβεβαιώνουν την φιλοδοξία τους να επικεντρωθούν στην ανάπτυξη και την μακροπρόθεσμη εξέλιξη του οικοσυστήματος Fenty που επικεντρώνεται σε καλλυντικά, προϊόντα περιποίησης και εσώρουχα», τονίζεται.

Η μάρκα Fenty – που παραπέμπει στο πλήρες όνομα της πολυτάλαντης καλλιτέχνιδας, Ρόμπιν Ριάνα Φέντι, επρόκειτο να στηριχθεί στη συνεργασία μεταξύ της τραγουδίστριας με τον LVMH στον τομέα των καλλυντικών, προβλέποντας την ανάπτυξη μιας γκάμας προϊόντων, όπως ρούχα, παπούτσια και αξεσουάρ.

Ήταν η πρώτη επώνυμη μάρκα που ο όμιλος, στον οποίο ανήκουν επίσης οίκοι μόδας όπως οι Christian Dior και Givenchy – δημιούργησε πλήρως έπειτα από εκείνη που ο Κριστιάν Λακρουά λάνσαρε το 1987, θέλοντας να εκμεταλλευτεί τη δημοφιλία της τραγουδίστριας από τα Μπαρμπέιντος και τις αξίες που ενσαρκώνει για να προσελκύσει τους “millennials”.

Πατήστε εδώ και ακολουθήστε το ΕΝΘΕΤΟ στο Google News


loading...