Πως να περιορίσουμε την ζάχαρη από τη ζωή μας

Η ζάχαρη αποτελεί αδυναμία για πολλούς ανθρώπους, με αποτέλεσμα ελάχιστοι να μπορούν να της αντισταθούν και να την αφαιρέσουν από τη ζωή τους. Όμως, οφείλουμε να γνωρίζουμε ότι η εκτεταμένη κατανάλωση της προκαλεί πολλά προβλήματα υγείας. Τα βασικότερα είναι η παχυσαρκία, ο διαβήτης, τα καρδιαγγειακά, η κατάθλιψη.

Ποια είναι λοιπόν τα βήματα για να περιορίσουμε την ζάχαρη από τη ζωή μας και να νιώθουμε πιο υγιείς;

  1. Σταδιακή μείωση της ποσότητας της ζάχαρης

Προχωρήστε σε σταδιακή μείωση της ζάχαρης, καθώς αν την αποκλείσετε απότομα από τη διατροφή σας, το πιθανότερο είναι να ενδώσετε σε υπερφαγία και άμετρη κατανάλωση γλυκών. Κάνοντας μικρές αλλαγές στη διατροφή σας, θα εκπαιδεύσετε τους γευστικούς σας κάλυκες και θα απολαμβάνετε περισσότερο τις γλυκές γεύσεις.

2. Σωστή ενυδάτωση

Πριν ενδώσετε στην επιθυμία σας για γλυκό, πιείτε 1-2 ποτήρια νερό και περιμένετε να υποχωρήσει η επιθυμία σας.

3. Σωστός και καλός ύπνος

Η κούραση και το στρες αυξάνουν την επιθυμία για ζάχαρη και γλυκά. Αυτό είναι συνήθως συνέπεια της στέρησης ύπνου.

4. Άθληση

Όταν αθλείστε το μυαλό σας ξεχνάει την ανάγκη σας για ζάχαρη κα επιθυμεί άλλες πηγές ενέργειας πιο θρεπτικές. Ξεκινήστε με δέκα λεπτά την ημέρα και αυξήστε σταδιακά τον χρόνο μέχρι εκεί που αντέχετε.

5. Μειώστε την κατανάλωση καφέ

Η καφεΐνη προκαλεί αφυδάτωση άρα και επιθυμία για γλυκά. Περιορίστε τον καφέ σε ένα φλιτζάνι την ημέρα και δοκιμάστε εναλλακτικές όπως το πράσινο τσάι.

Πατήσετε εδώ και ακολουθήστε το ΕΝΘΕΤΟ στο Google News


loading...